آسمون با من و تو قهره دیگه





شعر(دختر رشتی)

بیا بخون خودت لطفا
















آسمون با من و تو قهره دیگه

آسمون با من و تو قهره دیگه

شبامون آخ که چه تاریک و چه سرده
دلامون جای غمه لونه درده
تورو بی من منو دور از تو گذاشته

چی بگم؟ با من و تو دنیا چه کرده؟
آسمون با من و تو قهره دیگه
هر کدوم از ما تو یک شهر دیگه
تو دلم این همه غم جا نمیگیره
چی به جز غم داره این دل که اسیره
گفتی از یاد میره این غمها یه روزی
تو دلم ریشه دوونده دیگه دیره
آسمون با من و تو قهره دیگه
هر کدوم از ما تو یک شهر دیگه
تو میگی نامه نوشتی نرسیده
از تو یک خط یا نشون هیچکی ندیده
منم امشب واسه تو نامه نوشتم
اما اشکام همه رو نامه چکیده
تو میگی نامه نوشتی نرسیده
از تو یک خط یا نشون هیچکی ندیده
منم امشب واسه تو نامه نوشتم
اما اشکام همه رو نامه چکیده

اما اشکام همه رو نامه چکیده
آسمون با من و تو قهره دیگه
هر کدوم از ما تو یک شهر دیگه
شبامون آخ که چه تاریک و چه سرده
دلامون جای غمه
لونه ي درده
تورو بی من
منو دور از تو گذاشته
چی بگم؟ با من و تو دنیا چه کرده؟
شبامون آخ که چه تاریک و چه سرده
دلامون جای غمه لونه درده
تورو بی من منو دور از تو گذاشته

چی بگم؟ با من و تو دنیا چه کرده؟
آسمون با من و تو قهره دیگه
هر کدوم از ما تو یک شهر دیگه
آسمون با من و تو قهره دیگه
هر کدوم از ما تو یک شهر دیگه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط دختر رشتی در چهار شنبه 28 فروردين 1392برچسب:,

و ساعت 17:13

درباره ی ما

چیزی واسه گفتن ندارم.

دختر رشتی

»تعداد بازديدها:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 59
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 59
بازدید ماه : 77
بازدید کل : 25015
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

چت روم
خرید عینک آفتابی ساعت مچی عینک دودی خرید عینک ویفری خرید عینک مردانه فروشگاه عینک آفتابی خرید عینک آفتابی خرید عینک آفتابی خرید ساعت دیواری فروشگاه ساعت دیواری ساعت مچی اوقات شرعی